Op zoek naar innovaties in de bouw voor special bij FD

Op 24 mei 2016 wordt de crossmediale campagne Innovatie in de Bouw gelanceerd. De kick-off van de campagne vindt plaats met een special gedistribueerd door het Financieele Dagblad. Naast de Dutch Green Building Council zijn ook Dura Vermeer, Autodesk, Bouwend Nederland, Heembouw, de Provada Beurs en Holland Contech betrokken bij deze campagne. 

Inhoud 

Aan de hand van dynamische gesprekken met de top van de sector, cliënt cases en een expertpanel worden trends en ontwikkelingen in de bouwsector uiteen gezet. Enkele onderwerpen die aan bod komen zijn bijvoorbeeld digitalisering in de bouw en duurzaam bouwen. 

Bouwinontwikkeling.nl

Naast de special wordt voor de duur van twee maanden actief campagne worden gevoerd op het online platform bouwinontwikkeling.nl. Hierop zijn verdiepingen, videomateriaal en extra artikelen terug te vinden. Verder wordt met behulp van tools de interactie met de bezoekers opgezocht.

Ook deelnemen? 

Indien u waardevolle content of een commerciële boodschap heeft die niet mag ontbreken richting de zakelijke markt dan kunt u contact opnemen met Sharon de Gier, Mediaplanet (06-23726245, sharon.de.gier@mediaplanet.com). Bekijk ook het aanbod.

Gerelateerd

Europees Parlement

EU geeft definitieve goedkeuring aan herziening verordening bouwproducten (CPR)

Whitepaper met alle informatie die je nodig hebt om data over je energiegebruik te verzamelen. 'Sturen op werkelijk energiegebruik' gidst bedrijven door datadoolhof

Waarom sturen op werkelijk energiegebruik en hoe doe je dat?

Building Life ambassadeur Sven ’t Hart is junior adviseur bij adviesbureau Merosch.

'CO2-gestuurd bouwen is nog een relatief onbekend onderwerp'