Aantrekkelijk aanbod om deel te nemen aan Ondernemerszaken op RTL7

Dutch Green Building Council en Motion Media zijn afgelopen week een samenwerking aangegaan voor het produceren van het redactionele actualiteitenprogramma Ondernemerszaken op RTL7 met het thema "Duurzaam Bouwen & Vastgoed". Het wordt een TV-uitzending waarin duurzaamheid in de bouw centraal staat. Participanten hebben de mogelijkheid hieraan deel te nemen.

Het programma

Op 8 november gaat Motion Media voor DGBC een complete uitzending van "Ondernemerszaken" produceren met als thema "Duurzaam Bouwen & Vastgoed". Dit wordt uitgezonden op zondag, dinsdag, woensdag en donderdag op RTL7 en heeft een uitgesproken redactioneel en nieuwswaardig karakter. Mede door deze redactionele aanpak is "Ondernemerszaken" inmiddels het langstlopende (sinds 2008) zakenprogramma op de Nederlandse televisie. Voor een actuele kennismaking met het programma klikt u hier.

De uitzending

In de uitzending “Duurzaam Bouwen & Vastgoed" spreekt de presentatrice Pauline de Wilde onder andere met Annemarie van Doorn (directeur van DGBC) over verschillende actuele thema’s binnen het onderwerp duurzaamheid. Om het initiatief tot een groot succes te maken, is de inbreng van DGBC-participanten meer dan welkom. Met een bijdrage van de mooiste bedrijven en ondernemers wordt een basis gelegd voor vervolguitzendingen. Het doel is om jaarlijks vier uitzendingen rond het thema duurzaamheid te maken.

Ook meedoen?

Graag nodigen DGBC en Motion Media deelnemers uit om als kennispartner deel te nemen aan de in de uitzending. Vanaf € 3.750,- kunnen participanten al meedoen. Hiervoor staat Motion Media garant voor het complete productieproces; van redactiegesprek, opnamen op locatie, preview, uitzending tot aan content-overdracht voor uw eigen corporate website. De opnamen vinden plaats op een door de deelnemers zelf gekozen locatie in Nederland. Wellicht een mooie gelegenheid om de opnamen te laten plaatsvinden bij een lopend of reeds afgerond project. Het betrekken van een zakenpartner of opdrachtgever is mogelijk. In totaal kost het 2 tot 3 uur per deelnemer om de reportage te realiseren. Klik hier om een indruk te krijgen van het productieproces. 

Speciaal aanbod voor DGBC Participanten

Door de samenwerking krijgt iedere deelnemer aan de uitzending:

  • een billboardcampagne ter waarde van € 975,- gratis aangeboden.
  • een selectie van de deelnemers kan met 50% korting drie maal worden meegenomen in de herhalingsuitzendingen op RTLZ. 

 

Gerelateerd

Europees Parlement

EU geeft definitieve goedkeuring aan herziening verordening bouwproducten (CPR)

Whitepaper met alle informatie die je nodig hebt om data over je energiegebruik te verzamelen. 'Sturen op werkelijk energiegebruik' gidst bedrijven door datadoolhof

Waarom sturen op werkelijk energiegebruik en hoe doe je dat?

Building Life ambassadeur Sven ’t Hart is junior adviseur bij adviesbureau Merosch.

'CO2-gestuurd bouwen is nog een relatief onbekend onderwerp'