Ook een plaats in het nieuwe DGBC Magazine: IMPACT.

Van 26 tot en met 30 september vindt alweer de zesde editie van de Dutch Green Building Week plaats. Het thema van deze week is impact. Speciaal voor deze week wordt het magazine IMPACT. samengesteld. IMPACT. is een hoogwaardig magazine waarin op journalistieke, creatieve en onafhankelijke wijze wordt vanuit verschillende perspectieven het thema belicht, met rubrieken, interviews, reportages, listicles etc. Sponsoren van de Dutch Green Building Week hebben de kans om denkkracht in te brengen voor de inhoudelijke ontwikkeling van het magazine. Uiteraard wordt daarbij hun eigen positieve impact op de samenleving niet vergeten. Tevens hebben de sponsoren de mogelijkheid een advertentie te plaatsen in het blad.

IMPACT.

Het magazine IMPACT. krijgt, anders dan de DGBW-uitgaven van voorgaande jaren, de uitstraling van een relatiegeschenk/bewaarexemplaar, en niet meer van een krant die de verschillende activiteiten in de week aankondigen. Voor de aankondigingen wordt de website www.dgbw.nl gebruikt, waar het ook mogelijk is om banners en logo’s te plaatsen. IMPACT. wordt verspreid met een bestaande uitgave zoals PropertyNL of Vastgoedmarkt. Daarnaast kunnen sponsoren van de DGBW het magazine ook naar hun eigen relaties sturen. De oplage van het magazine wordt hierop afgestemd.

Lees meer over deelnemen aan de Dutch Green Building Week in het sponsorvoorstel.

Gerelateerd

Youen: “Voorzien in de eigen energiebehoefte is de kracht van de energietransitie”

Youen: “Voorzien in de eigen energiebehoefte is de kracht van de energietransitie”

Zo verduurzaamt TNO 205.000 m² vastgoed, van kantoren tot laboratoria

Zo verduurzaamt TNO 205.000 m² vastgoed, van kantoren tot laboratoria