Thema's - Paris Proof

Retail

Het einddoel inzichtelijk maken, dat is volgens de Werkgroep Retail nodig. Ook heeft de Werkgroep zorgen over de capaciteit van technische mensen die de renovatie moeten doorvoeren. De Werkgroep Retail gelooft toch dat met de inzet van innovatie, techniek en een gezond portie lef de doelen haalbaar zijn. Die doelen zijn helder:

  • Winkel met koeling, zoals een supermarkt: 150 kWh per m2
  • Winkel zonder koeling: 80 kWh per m2


Werkgroepvoorzitter

Martijn VlasveldMartijn Vlasveld, CBRE Global Investors

Lees meer


Werkgroepleden

FotoNaamOrganisatiePersoonlijk profiel
Lizzy Butink - Werkgroep RetailLizzy Butinka.s.r. real estateBekijk profiel
Birgit Gerritse - Werkgroep RetailBrigit GerritseNRWBekijk profiel
Elsbeth QuispelCushwakeBekijk profiel
Vincent van Dijk - Werkgroep RetailAllard SteenbeekAholdBekijk profiel
Simon van der GaastIVBNBekijk profiel
Rachelle VingerhoedsPlatform Duurzaam WinkelvastgoedBekijk profiel
Robert BakkerRedevco Nederland BVBekijk profiel
Erik SteinmaierABN AMROBekijk profiel
Jacques de WinMinisterie Economische Zaken en KlimaatBekijk profiel
Collin BoelhouwerBouwinvestBekijk profiel
Max SonnenEco MattersBekijk profiel
Hannes de BruijnCushman & WakefieldBekijk profiel
Tristan BonsDetailhandel NederlandBekijk profiel
Linda van der PolRVOBekijk profiel


Laatste nieuws

Lidl Zero Woerden maakt belofte '0 op de energiemeter' waar

Lidl Zero Woerden maakt belofte '0 op de energiemeter' waar

Kansen voor het dak; de wereld twee keer zo groot

Kansen voor het dak; de wereld twee keer zo groot

DGBW: Investeren in klimaatadaptatie

DGBW: Investeren in klimaatadaptatie