Thema's - Paris Proof

Retail

Het einddoel inzichtelijk maken, dat is volgens de Werkgroep Retail nodig. Ook heeft de Werkgroep zorgen over de capaciteit van technische mensen die de renovatie moeten doorvoeren. De Werkgroep Retail gelooft toch dat met de inzet van innovatie, techniek en een gezond portie lef de doelen haalbaar zijn. Die doelen zijn helder:

  • Winkel met koeling, zoals een supermarkt: 150 kWh per m2
  • Winkel zonder koeling: 80 kWh per m2


Werkgroepleden

FotoNaamOrganisatiePersoonlijk profiel
Lizzy Butink - Werkgroep RetailLizzy Butinka.s.r. real estateBekijk profiel
Birgit Gerritse - Werkgroep RetailBrigit GerritseNRWBekijk profiel
Elsbeth QuispelCushwakeBekijk profiel
Vincent van Dijk - Werkgroep RetailVincent van DijkAholdBekijk profiel
Simon van der GaastIVBNBekijk profiel
Martijn Vlasveld

CBRE Global Investors EMEA

Bekijk profiel
Rachelle VingerhoedsPlatform Duurzaam WinkelvastgoedBekijk profiel
Robert BakkerRedevco Nederland BVBekijk profiel
Erik SteinmaierABN AMROBekijk profiel
Jacques de WinMinisterie Economische Zaken en KlimaatBekijk profiel
Collin BoelhouwerBouwinvestBekijk profiel
Max SonnenEco MattersBekijk profiel
Hannes de BruijnCushman & WakefieldBekijk profiel
Tristan BonsDetailhandel NederlandBekijk profiel
Harry de GoedeRVOBekijk profiel


Laatste nieuws

‘Circular Buildings – een meetmethodiek voor losmaakbaarheid’ nu digitaal beschikbaar

‘Circular Buildings – een meetmethodiek voor losmaakbaarheid’ nu digitaal beschikbaar

Stikstofcrisis biedt grote kansen voor bouwen met ecologische houtbouw

Stikstofcrisis biedt grote kansen voor bouwen met ecologische houtbouw

Ontwerpstrategie circulaire installaties

Ontwerpstrategie circulaire installaties