Thema's - Paris Proof

Retail

Het einddoel inzichtelijk maken, dat is volgens de Werkgroep Retail nodig. Ook heeft de Werkgroep zorgen over de capaciteit van technische mensen die de renovatie moeten doorvoeren. De Werkgroep Retail gelooft toch dat met de inzet van innovatie, techniek en een gezond portie lef de doelen haalbaar zijn. Die doelen zijn helder:

  • Winkel met koeling, zoals een supermarkt: 150 kWh per m2
  • Winkel zonder koeling: 80 kWh per m2


Werkgroepvoorzitter

Martijn VlasveldMartijn Vlasveld, CBRE Global Investors

Lees meer


Werkgroepleden

FotoNaamOrganisatiePersoonlijk profiel
Lizzy Butink - Werkgroep RetailLizzy Butinka.s.r. real estateBekijk profiel
Birgit Gerritse - Werkgroep RetailBrigit GerritseKernBekijk profiel
Elsbeth QuispelCushwakeBekijk profiel
Vincent van Dijk - Werkgroep RetailAllard SteenbeekAholdBekijk profiel
Simon van der GaastIVBNBekijk profiel
Robert BakkerRedevco Nederland BVBekijk profiel
Erik SteinmaierABN AMROBekijk profiel
Jacques de WinMinisterie Economische Zaken en KlimaatBekijk profiel
Collin BoelhouwerBouwinvestBekijk profiel
Max SonnenKlimaatgerustBekijk profiel
Hannes de BruijnCushman & WakefieldBekijk profiel
Wouter de WolfSignifyBekijk profiel
Caroline KootRVOBekijk profiel


Laatste nieuws

'Niet minder slecht, maar beter'

'Niet minder slecht, maar beter'

Met zon op daken kunnen bestaande logistieke gebouwen meer dan half miljoen huishoudens van stroom voorzien

Met zon op daken kunnen bestaande logistieke gebouwen meer dan half miljoen huishoudens van stroom voorzien

DGBC-magazine Toekomstbouwers in teken van leiderschap 

DGBC-magazine Toekomstbouwers in teken van leiderschap