Thema's - Paris Proof

Retail

Het einddoel inzichtelijk maken, dat is volgens de Werkgroep Retail nodig. Ook heeft de Werkgroep zorgen over de capaciteit van technische mensen die de renovatie moeten doorvoeren. De Werkgroep Retail gelooft toch dat met de inzet van innovatie, techniek en een gezond portie lef de doelen haalbaar zijn. Die doelen zijn helder:

  • Winkel met koeling, zoals een supermarkt: 150 kWh per m2
  • Winkel zonder koeling: 80 kWh per m2


Hoe de weg naar dat doel er uitziet, heeft de Werkgroep Retail beschreven in de Routekaart. Bekijk de Routekaart Retail hier.


Werkgroepvoorzitter

Collin Boelhouwer, Bouwinvest

Bekijk profiel


Werkgroepleden

FotoNaamOrganisatiePersoonlijk profiel
Birgit Gerritse - Werkgroep RetailBrigit GerritseULIBekijk profiel
Simon van der GaastIVBNBekijk profiel
Jacques de WinMinisterie Economische Zaken en KlimaatBekijk profiel
Collin BoelhouwerBouwinvestBekijk profiel
Max SonnenKlimaatgerustBekijk profiel
Hannes de BruijnCushman & WakefieldBekijk profiel
Wouter de WolfSignifyBekijk profiel
Caroline KootRVOBekijk profiel
Frits Tonnaera.s.r.
Bart Vinka.s.r.
Erik VosASSA Abloy
Herman KokKern
Robert BakkerRedevco Nederland BV
Tom van RemmenStamhuis
Marco ScheersINNAX


Laatste nieuws

Maak kennis met onze nieuwe partner iqbi

Maak kennis met onze nieuwe partner iqbi

Hercuton lanceert duurzaamheidsconfigurator voor bedrijfspanden en kantoren

Hercuton lanceert duurzaamheidsconfigurator voor bedrijfspanden en kantoren

Maak kennis met onze nieuwe partner Innovattic

Maak kennis met onze nieuwe partner Innovattic