

Bij het jubileumjaar van de Dutch Green Building Week mag een speciaal magazine natuurlijk niet ontbreken. Ook dit jaar vind je hierin inspirerende verhalen van duurzame koplopers én een compleet overzicht van het programma van de week.
De Dutch Green Building Council (DGBC) brengt het magazine jaarlijks uit in aanloop naar de Dutch Green Building Week. De editie van 2025 staat volledig in het teken van #WEETWAAROM en sluit daarmee aan bij het centrale thema van de week. Met deze campagne moedigt DGBC de sector aan koersvast te blijven richting een duurzame toekomst.
In het magazine lees je ditmaal bijdragen van onder meer Techniek Nederland, Signify, Jaarbeurs Utrecht, Bouwtafel Waterzuinige Wijken, Interface, de Gemeente Utrecht en het Rijksvastgoedbedrijf. Daarnaast vind je er alles over de sprekers die tijdens de week het podium betreden en de activiteiten die op de agenda staan.
Sinds zomer 2024 huist mediaconcern DPG Media in een nieuw pand: Mediavaert Amsterdam. Het gebouw dat werd ontwikkeld door Being, is een van de grootste hybride houten kantoorgebouwen van Europa. Het werd begin 2024 opgeleverd en biedt naast veel kantoorruimte ook een tweelaagse parkeergarage, diverse ruimtes voor bijeenkomsten, maar ook radiostudio’s, restaurants en sportfaciliteiten. Mediavaert […]
Bekijk dit project