Lidl Gouden Sponsor van de DGBW

LIDL is gouden sponsor van de Dutch Green Building Week 2013. De week wordt van 16 tot en met 20 september gehouden op verschillende plekken in het land.

LIDL wil altijd het beste voor haar klanten én de wereld om ons heen. Vandaag en in de toekomst. Daarom werkt LIDL voortdurend aan een goede balans tussen commercie en het met zorg omgaan met mensen, dieren, grondstoffen en het milieu. Zo creërt LIDL blijvende meerwaarde op lange termijn. ‘Op weg naar morgen!’ komt tot uiting in 5 pijlers waaronder Lidl initiatieven ontplooit: Assortiment, Gezondheid, Maatschappelijke betrokkenheid, Onze medewerkers en Klimaat.

Gerelateerd

Europees Parlement

EU geeft definitieve goedkeuring aan herziening verordening bouwproducten (CPR)

Whitepaper met alle informatie die je nodig hebt om data over je energiegebruik te verzamelen. 'Sturen op werkelijk energiegebruik' gidst bedrijven door datadoolhof

Waarom sturen op werkelijk energiegebruik en hoe doe je dat?

Building Life ambassadeur Sven ’t Hart is junior adviseur bij adviesbureau Merosch.

'CO2-gestuurd bouwen is nog een relatief onbekend onderwerp'